Lyckan är fullbordad

Ja, ni kanske har sett det på mig. Att det skett en förändring.
 
Det är något speciellt man utstrålar, det liksom lyser om en. Det går inte att sätta fingret på det, så man tar stöd med hela handen istället. Där nere. 
 
Ni har säkert redan gissat det men nu bekräftar jag det: 
 
Smärta. Ren och skär smärta i korsryggen efter att sovit på en madrass på golvet i två veckors tid. 
 
Men så idag har ett mirakel kommit till liv (åtminstone har det kommit upp till lägenheten, och det tog sin tid kan jag säga - två vändor till IKEA och stålar till killen på hemleverans).
 
Jag har blivit med säng!
 
Du är mycket efterlängtad o du sömngivare. Du ryggslutsstödjare. 
 
Lyckan är obeskrivlig. 
 
 
Vill reservera mig för att det snart kan komma ett inlägg om hur bra det egentligen är att sova på golvet. Att befinna sig "uppe i luften" är för korta människor som vill känna sig långa. Och som lång behöver man inte fylla det behovet. 
 
Jo, som sagt. Det är nämligen jag som skruvat på benen. 
 
Ville bara tillägga det. 

Kommentarer
Postat av: jessica

äntligen darling! vad skönt :) <3

2012-09-26 @ 08:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0