Sömnlösheten är faktiskt ofrivillig. Känns som det behövs förtydligas

God morgon löverz!
 
Saknat mig? 
 
Jag skrev min allra första tenta förra vecka så jag antar att jag kan officiellt kalla mig för student nu eftersom det faktiskt inneburit att jag studerat. 
 
..känns som jag har en sne bild av universitetslivet. Hm. 
 
För övrigt har mina sömnrutiner slutat existera sedan förra veckan. Blev sena kvällar och tidiga morgnar. Tidiga morgnar och sena kvällar (jag tittade på film. Och serier. Mest serier).
 
Anywho räknade jag ut att jag sovit cirkus 11 timmar på 3 dygn. Och nu sitter jag här igen, vaken sedan 04.30 och spekulerar på livet i min säng.
 
Okej. Jag kollade på serier igen.
 
Döm inte.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0