Självstuderar. Stör ej

 
Jag undrar om det är så att folk faktiskt sitter och pluggar när de stannar hemma och självstuderar. Tro det eller ej så är jag faktiskt riktigt duktig på det, självstudera alltså. 
 
Jag har nu under morgonen studerat både sociala medier och uppdaterat mig inom det senaste vad som händer på, under och i denna värld. 
 
Jag har alltså läst bloggar och kollat facebook. 
 
Kan hända att jag ätit lite choklad också. Eller typ ganska mycket choklad.
 
Ärligt talat kommer det nog inte finnas någon chokladkaka kvar snart. Men nu håller vi fokus här.
 
Illeris - You're my bitch and I'm coming to get you!
 
Visste ni att människor faktiskt är olika? Shiet pommes säger jag bara. Tydligen kommer vi med olika bakgrunder, olika förutsättningar och motivationer och därför lär vi oss även olika. 
 
Jag känner mig så smart ibland. Mer än vanligt vill säga. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0