Vem behöver en karl, jag kan själv

Jag har ägnat en stor del av idag med att spika upp tavlor. Det är nämligen så att vi har inflyttningsfest imorgon och kände att det därmed var dags att faktiskt flytta in på riktigt nu. Alltså packa upp kartongerna och så.
 
Man kan inte hinna med allt på en månad heller. Jag har varit social också. Och sjuk. Men mest social.
 
...
 
Första tavlan uppe! Helt okej ändå. Inte så att en penna skulle börja rulla av lutningen liksom.
 
 
 
 
Skickade den här bilden till en kompis och frågande om det verkligen syntes att det var lite snett.
Fick svaret "Haha älskling! :-* ".
Jag förstår inte vad hon menar. 

 
 
Sitter nu och begrundar mitt mästerverk. Inte helt illa ändå? 
 
 
Ignorera röran i soffan. Det är efterdyningar av ett geni som skapat.

Kommentarer
Postat av: Jessica

jättefint babe! börjar ju se ut som ett hem nu liksom! miss u!<3

2012-10-16 @ 20:52:04
URL: http://jessicazederfeldt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0