You got me saying "Aaaaayooooo, I'm tired using technologyyy"

Jag var med Madde och Maria på Rix Fm festivalen förra söndagen!

Skriver detta nu då uppdateringen varit dålig och.. ja. Det händer inte så mycket kul i mitt liv så jag fyller ut raderna med lite historikuppdatering istället (bra tänkt Andrea!).

För att sammanfatta kort: Tove Styrke sög, Martin Stenmark var snygg (erkänn!) och Sunrise Avenue visade sig vara finska! Men skrek lungorna av mig när Milow sjöng Ayo technology och Erik Saade (som för övrigt var en av de bästa den kvällen) körde Popular.

And you know what else?

Så här nära stod vi The Ark. Så du kan se att det faktiskt är Ola Salo här:



Och här:



Och här:



The Ark var för övrigt grymma. Och jag som inte ens gillat dem kom på att de faktiskt är rikitgt bra! Så bra att de liksom ska lägga ner nu då.. Schysst killar. Verkligen tajmat av er.

Efteråt mötte vi upp Jessica och Jennifer som också varit på plats. Resten av kvällen spenderade vi på ett cafée där Jennifer lärde oss teckenspråk.. Eller ja, vi kan ju säga att det var det hon gjorde och inte vi som terroriserade henne med enstaka ord att sätta ihop i felaktiga meningar. Jag såg då ingen skillnad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0