Tror sova lite hade något med det att göra

Söndag klockan 04.00. Andrea sov efter jobbet och piggnade till mitt i natten. Därav är hon vaken 04.01..

Men det var inte det viktiga! Nejnej - jag ska skryta!

Jag somnade 04.XX men gick upp till tvättstugan kl 10. Jajamensan - jag tvättade! Under tvättproceduren konstaterade jag även att de 3 plagg jag äger börjar bli slitna. Typ jättemycket. Typ hjälp vi dör av slitage, skaffa dig andra kläder kvinna så vi får leva till längre än +6 månader..

Efter det städade jag. Jepp. Jag har nu omflyttat mina utspridda högar till ett par högar och damtorkat upp den vita missfärgningen som lagt sig över mina möbler. Jag har slängt massa gamla papper och källsorterat.

And klockan blev inte mer än 14.

Det ni! Något att skriva ner i era svarta anteckningsböcker om mitt liv.



Kommentarer
Postat av: Lina

Men du! Du är ju så galet söt/snygg med lugg ju! Jag älskart! :D <3

2011-06-01 @ 20:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0