Kan ju säga att jag spräckte tusenlappen dock.. aj

Senast igår natt konstaterade jag att jag tycker det är skittrist att kolla på kläder. Jo ni hörde rätt. Det finns en anledning till varför min garderob stannade i mode när jag var 16. Och varför alla kläder går sönder samtidigt. Alltså nu.

Men eftersom det är hål i i stort sett varenda plagg jag använder kände jag att det var dags att försöka sig på att uppdatera.

SJÄLVKLART fotade jag lite av provningen. Vill ni se?

Klart vi vill!

mvh
intresseklubben antecknar


Klänning från H&M


Gillart upphängningsanordningen på Cubus. Typ mycket.


Jag tyckte det var viktigt att visa er att jag verkligen gillade klädanordningen..

Linne, Cubus


Och älskar Lindex för detta!


Hej färger!


Så vad köpte jag då?

Ni ska få se.

Inte i detta inlägg, det blev redan för långt vid min inklämda "måste finnas en bild på mig också"-bild. Tar bild och lägger upp det senare.

Nice cliffhanger, eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0