Viper Room

Tänkte roa er med att berätta vad jag gjorde förra lördagen.

"Ååååh Andrea berätta BERÄTTA!" ropar ni. "Jaja, lugna er" säger jag.

Jag och Jessica bestämde oss för en riktig girls night out. Hon fick det förträffliga nöjet att ansvara för min utstyrsel för kvällen. Med andra ord fick hon kontrollen HELT över hur jag skulle se ut. "Klä mig" sa jag. "Sminka mig" (som att hon hade något val).

Resultatet:



Okej.. vi såg inte ut sådär fjortiz när vi gick ut. Vi lämnade minerna hemma.


Efter att ha dansat rumpan av oss hakade två killar på oss till tuben (som man tydligen säger här i stockholm. tunnelbana säger jag. men jag är ju å andra sidan från dalarna..)

De var väldigt hjälpsamma att få på Jessica en rosa tröja. Hon dumpade den. De blev upprörda när de upptäckte det - tydligen hade de kämpat för den.




Justin Beaver-killen. Lät varken "våra" killar köpa hans hamburgare eller låna mössan.




Min Idre-älg blev vaktmästare.






Jag, Madde, Jessica och Jennifer. En toppenkväll med kameran på dess rätta plats - kvar i väskan!


Kommentarer
Postat av: Jessica

haha kan man göra något annat än att älska dina inlägg ??! Dock måste du dela med dig ALLA bilder så du får ta och skickeliskicka dem till mig :D<3

2011-03-12 @ 11:40:32
URL: http://menta.blogg.se/
Postat av: Annalina

Det är en ren!

2011-03-13 @ 22:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0