Hassle on my mind

Varför, egentligen?

Jag undrar vad det är som gör att en låt kan fastna i huvudet.

Eller låt, oftast är det bara en kort sekvens ur låten som fastnar. Och spelas igen. Och igen. And again.

Först sjunger man med. Trallar, nynnar, visslar och sjunger ut med allt och alla.

Sen börjar omgivningen kolla på en. Okej, jag fattar. I'll be tyst.

I huvudet dunkar musiken på.

Fan vad irriterande. Kommer ju inte förbi dessa 2 meningar.

Nej skärpning nu. Nu byter vi låt..

If a bird can't sing with a broken wing, you'll learn.. Aaa men vafan.

Nytt försök.

This is a bump in the road!

Jag ger upp. Här. Lyssna så ni får lida med mig!

If a bird can't sing with a broken wing, you'll learn to bend when the wind blows
The leaves may fall but the trees stay tall, this is a bump in the road
!




Eller lida.. låten är ju bra fö'fan!

Kommentarer
Postat av: Lina

Det kallas för "öronmask". Låter verkligen superäckligt tycker jag.. så nu har jag gjort det hela lite värre :P

Puss på dig!

2011-06-06 @ 00:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0