Tur att jag inte skällde ut han för att det var så tidigt

Mobilen ringer. Okänt nummer. En killröst i andra ändan som pratar med mig med stor igenkänning.

"Hej" börjar han med. "Hej" svarar jag.

Vem tusan ringer 06.11 på morgonen?! På dolt nummer och som inte presenterar sig.

Ett par kandidater presenterar sig i huvudet. Nu gäller det alltså att spela cool och veta precis vem det är, eftersom han verkar veta vem jag är, tills jag kommer på det. Så jag börjar med att fråga om han inte vet vad klockan är?

"Men jobbar inte du idag?" Mammas röst.

Jaha.

Det var min bror som ringde. Och mamma. Och morbror. Högtalare.

Haha glömde bort det.. i min familj presenterar man sig så.

"Hej! (det är Andrea)".

Men det var ett trevligt samtal!

Gick in i badrurummet och tyckte jag såg ovanligt fräsch ut. Fast med kameran framme.. så nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0