Där försvann ytterligare 3 minuter

I brist på fantasi på något att skriva tänker jag fortsätta på tidigare spår.

om 20 minuter ska Andrea lämna huset.

om 15 minuter ska Andrea sätta på sig ytterkläderna.

nemas problemas! jag ska bara diska, borsta tänderna, tvätta ansiktet, klä på mig och se till att allt som ska med på stan är med.

om 17 minuter ska Andrea gå. Hon har nu fått 3 minuter att passera med att skriva mycket intressant fakta till alla sina läsare på bloggen. detta är i och för sig även det en viktig uppgift -  de kan ju tror att man försvunnit från jordens yta annars!

sådär nu har jag fördrivit ytterligare 1 minut.

Madde - nu springer jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0