Ska försöka få in bloggande som arbetsuppgift

Jag har kommit på vad som blir fel - när jag kommer hem från jobbet blir det av att äta och sen dö (nej inte bokstavligen, förstå vad jobbigt att återuppstå varje morgon) och då orkar jag inte med bloggningen. Hmm.

Hade jag orkat hade jag kunnat berätta om att jag träffade Madde på O'Learys och käkade en 250grammare hamburgare. Jag slog henne i äta - jag åt hela! Sen hade jag även kunna skriva om hur vi beställde in en efterrätt ovanpå det.

Men nu blir det inget bloggande. Nu blir det sova. Jajamensan.

Zzzzzz.



Slänger in en godisbild bara för att jag blev så grymt sugen på det. Vadå magsäck?

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hahaha ÅÅh ja hej här sitter jag och lägger in en kommentar till dig när jag egentligen bör göra mitt skolarbete som ska vara klart i morgon!! Men gosh så nice att jag har hittat till din blogg nu, vi kan ju bli bloggkompisar juuu ;D... eller ee va?! Men va då smygreklam, du ska ju vara på min sida ju ;) mer inkomst till bageriet = mer lön till dig ;D haha!!<3

2011-01-30 @ 15:18:10
URL: http://menta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0