Nu är allt som vanligt igen

Klockan är nu kvart över sju. För över en timme sedan gick jag upp i morse. Varför det undrar ni - svaret fanns i det bortförsvunna (ja det är ett ord) inlägget.

I alla fall har jag varit mycket produktiv. Jag har:

*Startat datorn.
*Gått ut på internet.
*Uppdaterat mig på facebook (nutidsorientering).
*Läst vänners bloggar (samhällsinformation).
*Konstaterat att gårdagens disk fortfarande står kvar samt att håret behövs tvättas.
*Skrivit blogginlägg (svenska - mycket viktigt att fortsätta öva trots att jag inte längre går i skola).

Med detta inlägg har jag även på ett mycket effektivt sätt fått ytterligare fem minuter att passera. Snart kommer klockan vara lika mycket som den brukar vara när jag går upp och jag kommer i vanlig ordning springa som en tok mellan de olika måstena. Varför ändra ett vinnande koncept liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0