Är det det här som menas med att bli vuxen?

Jag börjar bli gammal. Typ i stil med rullatorgammal.

När jag var ung (paus för reaktion) kunde jag sova i stort sett 12 timmar om natten utan problem. Jag sov i alla fall minst 9 om jag slapp bli väckt. Det är normalt. Så ska en ungdom sova.

Så när jag går och läger mig 9 på kvällen och sen vaknar halv 4 och är klarvaken, då vet jag att något är rejält messed up. Jag börjar bli gammal. Snart kommer ni se mig sitta framför bingolotto, klagandes på artros och tappa löständerna i glaset och säga precis som resten av de andra vuxna "det spelar ingen roll när jag går och lägger mig, jag kan i alla fall inte sova mer än 7 timmar."

7 timmar... hur ska jag överleva till 21 år?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0