Ni kan väl låtsas att ni inte ser kaoset runtomkring

Igår hade jag övernattningsgäst i form av Jessica! Vi bestämde oss för att lyxa till det och slänga ihop en riktigt avancerad måltid - bara för att vi kunde.

Så vi valde makaroner och stekt falukorv.

Medan jag kokade makaroner och dokumenterade detta..





Passade Jessica på att skapa en ny soptunna åt mig. Min dög tydligen inte.


Eftersom jag både fixade makaronerna och salladen överlämnade jag korven åt Jessica.


Som hon sedan stekte..



Summa sumarum - makaroner och stekt falukorv är grymt underskattat! Även om jag helt ärligt var mer taggad på efterrätten..


Kladdkaka à la Jessica specialé! MUMMA. Just saying..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0