Skit i om jag inte kan tvätta mina smutsiga kläder liksom

Usch vad jobbigt!

Jag hade tvättid idag. Problemet med det är bara att tiden börjar 18.00 och jag slutar jobbet 19.00.

Inte för att det är särskilt jobbigt. Jo kanske lite, men det är inte vad som verkligen är jobbigt.

Det riktigt jobbiga var att en kille hade snott min tid. Nej - inte ens det var riktig jobbigt. Han hade lämnat en tvättmaskin ledig som jag roffade åt mig.

Det på riktigt jobbiga var att han kom tillbaka. För att be om ursäkt för att han snodde min tid.

Ja, det var jobbigt. Han var skitsnygg. Min tvättklädsel platsade på top 3 bland uteliggarnas egna fashionlist.

Nåja. Jag hamnade på någon fashionlist i alla fall!


försökte få en bild på kläderna. missade.


hej fötter!


jag ska så skaffa mig en riktig tvättklädsel

Kommentarer
Postat av: Jessica

Kan inte annat än att bli glad av ditt inlägg :) och Japp för vi ska BOKA EN PERSIONAL ( är för trött för att kolla stavning!! ) SHOPER :D<3

2011-04-06 @ 00:06:12
URL: http://menta.blogg.se/
Postat av: Madde

Du sparade jackan!! :)

2011-04-07 @ 07:21:50
URL: http://layyourhands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0