Jag är sysslosatt i alla fall

Jag känner att livet känns väldigt jobbigt just nu. Jag är kissnödig. Inte tillräckligt för att det ska vara värt den kraftansträgning det tar att resa sig från sängen och gå in i badrummet dock. Jag borde även tvätta bort sminket i ansiktet innan jag blir allt för trött och undrar hur jag kunde vara så puckad att jag inte gjorde det tidigare - typ efter att jag kissat.

Jo, jag tvättar händerna i mellan.

Var inne på Egoinas blogg och läst att hon köpt gardiner för 2000 kronor. Helt plötsligt kände jag ett enormt behov av att köpa gardiner! Vart hittar man sådana?

Inte för att jag direkt har en mass fönster att hänga gardiner i. Men i alla fall.

Suck. Snart behöver jag gå ner i tvättstugan. För tredje gången denna kväll. Snyggkillens kläder är också i torkrummet.

Livet är hårt ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0