Han får gärna älska att städa och diska med

Var ute med Madde igår kväll.

Jag skulle jobba igår. Sen åka hem. Sova. Vila. Skaffa energi.

Sånt kan man göra när man är pensionär.

Vi bestämde istället för middag och bio! Riktigt date-igt slår det mig nu, men jag ska spendera mycket tid med henne i sommar så det kanske är bra att vi lär känna varann riktigt bra nu då?

Skitsamma. Middag och bio.

Någon som mött mig? Tiden och jag har liksom aldrig kommit överrens. När vi väl kommit fram till bion var alla filmer som funkade tidsmässigt för oss i stort sett slutsålda. Och vem vill sitta på första raden liksom?

Så vi sket i det. Vi åkte till st:eriksplan istället för middag. Italienskt. Jag åt lammracks och väldigt varmt rumstempererat vin. Ni kan anteckna det. Sedan gick vi till det riktiga målet - Bagpipers Inn.

So far har de Stockholms godaste Tom Collins! Mums. Och.. de pratar engelska. Brittiska. Australienska.

Jag ska så gifta mig med en snygg karl med undebar engelsk accent. Eller austaliensk. Vars favorithobby är att laga fantastiska middagar som står på bordet när jag kommer hem. Som är händig och lagar allt som pajar i vårt framtida hus. Och som tar hand om blommorna. Även mina plastblommor.

Han får gärna även bära våra 3 barn, men det är en other story.


Eftersom Madde glömde sin kamera får jag ta en gammal bild. Nice kväll igår! Tack! (jo, såhär ser vi ut när vi går ut. Fjortiz is in the air liksom!)


Än så länge slår dock ingen Sveas Tom Collins.. Mumma!


Kommentarer
Postat av: Jessica

VA VA VA!!!! det där stället MÅSTE du ta mig till!!!! vill också höra dem prata :D<3

2011-04-10 @ 22:15:53
URL: http://menta.blogg.se/
Postat av: Andrea

Då är det dags att vi åker till England snart då så du kan träffa honom!



(Åh, är det vårt Svea? Svea-Svea? :D)

2011-04-10 @ 22:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0