Det är tur att jag sover själv

God morgon!

Klockan är halv nio för den intresserade och jag sitter halvt påklädd i sängen. Just det. En söndag!

Varför det? undrar ni. Snälla snälla snälla Andrea, berätta! Vi dör av nyfikenhet.

Eller nje.. det är nog inte ni som frågar. Jag kom nämligen på mig själv att ha en konversation med mig själv nyss.

Jag: Oj har jag inte spenderat mer pengar?! (positivt chockad)
Jag: Det var ju jätteduktigt!
Jag: HAHA! (skrattar högt)

Så det kanske bara är jag som pratade med mig själv igen. Men skitsamma. Ni ville veta varför jag är uppe läskigt tidigt! Jag ska köpa mig en micro. Oh yes! Blev tyvärr inte en sjönära stuga i roslagen men förhoppningsvis kommer min vara bättre på att värma mat. Förhoppningsvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0