Min nya idol

Jag har skaffat mig en ny idolgrupp. Men egentligen tänkte jag inte berätta det för er.

Det finns en ganska enkel anledning till det: Nästa gång jag och en kompis börjar prata om musik ska jag lite nonchalant kasta in "aaa, men jag gillar verkligen (namn) när de sjunger..." varpå min vän lätt chockat ska svara "vilka är de?!" samtidigt som han/hon tänker jäklar, vad har jag missat nu? Världsvant slänger jag upp en låt på youtube och ser min vän häpna över hur han/hon kunnat ha missat de här och jag njuter över min triumf.

Men det är ju klart att jag inte kan hålla mig längre. Lyssna, häpnas och kalla mig cool!



Och bara för att jag gillar den här låten får ni en till:


Kommentarer
Postat av: Anna Maja

Varpå jag säger: jaha, menar du den här låten. Den har jag hört för länge sen

2010-05-09 @ 09:53:26
Postat av: Allie

Bra där Andrea! Du har upptäckt ett band som bildades 2001. Du är så coooool!

2010-05-09 @ 13:27:13
Postat av: Andrea

Fan, känner hur jag blir rådisssad här ;) :



Detta bevisar bara my point med att alla bra banden startade runt början av 2000. För det andra.. så har jag inget mer att tillägga. För tillfället iaf :P

2010-05-10 @ 09:29:03
URL: http://fromatoj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0