Konstiga människor

Sprang in på biblioteket snabbt. När jag skulle ut stötte jag på en utländsk kille som sken upp och sa "Hej." Hej sa jag. "Mår du bra?" Jajamensan sa jag och skyndade mig vidare. Han sa något mer men det hörde jag inte. Lovar att jag inte såg konstig ut, men ofta att man raggar på någon vid ingången till ett bibliotek?

Men vad kan jag säga, är man snygg som få (och ser ut som 15) så får man väl stå ut med sådant..



I efterhand har jag kommit på att han var säkert stalker-typen så jag är glad att han gick in när jag gick ut. När jag hoppade av pendeln hemma möttes jag av synen av två killar i höftskynke. Eller små handdukar. Eller korta kjolar? Vad det än var är jag glad att de båda var vältränade.. Det var det enda plagg de hade på sig nämligen.

Folk blir konstiga i värmen.

Kommentarer
Postat av: Allie

Utländsk kille som pratade svenska? Eller pratade han englelska?

2010-05-21 @ 19:33:33
Postat av: Andrea

han pratade bruten svenska.

2010-05-22 @ 11:25:38
URL: http://fromatoj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0