I'm hopping in the vattenpöl

Idag har jag varit ute på promenad med Lina, vi bestämmde oss för att trotsa det gråa vädret. Det var faktiskt riktigt skönt ute och promenaden blev lång (!) och sedan ännu lite längre. Jäklar vad duktig man kan vara ibland. Det slutade upp vid båthamnen där vi satte oss på blöta bänkar. Det hade ju regnat innan. Då började det igen. Kan ju ge sig fasen på att molnen bara väntade på att vi skulle slå oss ner innan de släppte det sista. Men kvar satt vi och lite blöta blev vi. På hemvägen blev vi däremot betydligt blötare när vinden började blåsa och på slutet hade jag två sjöar till fötter - därför ansåg jag även att det var lika bra att hoppa i en vattenpöl när jag ändå var så blöt.

Att springa i full fart och sedan hoppa i vattenpölar måste vara bland det härligaste man kan göra en regnig dag. Jag rekomenderar det starkt!

Väl hemma blev det varmt te och sen Sagan om Ringen. Åh vad den filmen är underbart bra! Och jag grät bara två gånger (I'm improving). Självklart blev det popcorn till filmen. Det är ett måste.

Nu kära damer, herrar och allt in between ska jag se ifall datorn värmt upp till idén om Greys Anatomy. Jag håller tummarna. Gör du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0