Hunger Control

Det är ju väldigt konstigt hur tillverkarna av Basiron 5% aldrig lyckas producera dessa utan får stopp? Det är extra konstigt med tanke på att den 10% alltid finns och det som är mest konstigt är att 5% aldrig finns på apoteket när min tar slut. Jag säger då det: konspiration!

Förtruten av detta går jag vidare och hatar alla dumma människor runt omkring mig. Fula är de också. Jag behöver alltså äta. Smart som jag är brukar jag alltid åka ut precis innan lunch - det finns inget som att gå på stan hungrig - istället för att äta något och sen sätta mig på t-banan. Men Men.. livets vägar äro oförståliga.

Springer in på Ica och letar efter en protein bar (godis var tanke nr1.). Efter att ha sprungit runt och granskat varenda hylla i butiken 2ggr behöver jag till slut fråga om hjälp. Lovar att hyllan inte fanns där när jag letade!

Resultatet blev detta:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0