Hej jag heter Andrea och jag är en packmissbrukare

Jag ska berätta en hemlighet för er: Jag kan inte packa. Kan det vara en hemlighet när det egentligen är ett konstaterande? Det är i alla fall inte mitt fel eftersom det ligger i generna vilket naturvetenskapligt sätt betyder att det inte är något jag kan påverka. Det vet varenda sammare.

Men därför är det även tur att jag åker bil till Stockholm. Försök släpa på det där om du kan.



Och det är tur att jag upptäckte att min väska går att göra ett par centimeter större!
Fler saker!





eftersom det här inlägget egentligen skulle åkt upp igår så kan jag tillägga att jag fick köra bilen från Valbo till Märsta! HAH! Sug på den ni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0