Erkänn - du skulla också göra som jag om du våga

Jag sitter i sängen och tänker på ravioli. Och makaronipudding. Muuums. Jag börjar tro att jag kanske är hungrig? Fast jag ska inte äta nu och jag ska defenitivt (har aldrig lärt mig stava det ordet, defenitivt eller definitivt?) INTE gå ner i köket och börja laga mat denna sena timme. Även jag har mina gränser.. ibland.

Hungern kommer nog från det väldigt ansträngande arbetat jag hållt på med de senaste 5 timmarna vilket är att arbeta mig igenom Grey's Anatomy Boxen från säsong 5. Jag har 1 ½ skiva kvar och sen kan jag börja fundera på att skaffa mig ett riktigt liv.

Jaja, jag vet vad ni tycker. Men jag är inte (alltid) en sådan här looser. Men även den bästa (läs: mig) behöver sina stunder av att fly in i en värld av tävlingslystna kirurger som jublar åt krossade ben och sedan löser sina problem genom sex i jour-rummet. And for the next 6 hours - that's my life. And I'm looooooving it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0