Efter lunch kommer zombie

Jag har varit hos farbror doktorn och tagit TBE-spruta idag. Nu kan fästingarna fortsätta bita på bäst de vill! I got protection (bit mig inte). Träffade Anna Maja på stan efter och åt lunch och tittade i affärer. Slutade med att vi båda (åtminstone jag) gick runt som trötta zombies. Eftersom min önskan om att ha en häst på plats och rida hem inte verkade uppfylla sig själv fick det bli det näst bästa - bussen.

Och nu över till något helt annat,

De skojar inte när de sa att man borde tvätta handdukarna för sig i början eftersom de kan "färga av sig och torrfälla". No shit!




PS. Och Anna Maja - det regnar ute nu! Just so you know.

Kommentarer
Postat av: Anna Maja

Det regnar inte hos mig :P

2010-05-27 @ 17:33:04
Postat av: Lina

hahaha det är alltså ni som är zombiesarna :P haha

2010-05-27 @ 20:26:26
Postat av: Andrea

haha det verkar inte bättre än så Lina! Så håll dig borta med gafflar från oss ;)

2010-05-28 @ 14:49:45
URL: http://fromatoj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0