Memorylane i bussen

Sitter nu på bussen hem från Stockholm och läser bloggar. Tyra och Blondinbella har tydligen dragit till London för en shoppinghelg. Fi fasen alltså.. jag vill också tillbaka dit! Åh, jag trivdes verkligen jättebra i England!! Dessutom hann vi bara med en bråkdel när vi var i London (som ex bara godisavdelningen på Harrods) så jag måste verkligen tillbaka! Vi hann dock med en nödvändighet - ta en öl på en pub i London. Haha och det var efter den ölen som jag bestämde mig för att "nää Andrea, du gillar verkligen inte öl. Sluta beställa det!"

Allie beställde den mörkaste ölen hon kunde.. jag den ljustaste



Åååååh nu blir jag riktigt nostalgisk här i bussen! Jag vill tillbaka dit och jag vill tillbaka nu. Jag kanske ska ta och dra på mig massa läsare, bli en av Sveriges största bloggerskor och med pengarna jag får av det också ta en spontan shoppingweekend i London? Man kan ju alltid drömma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0