Uppdatering om uppdateringar

För en vecka sen tänkte jag att joo, men nu börjar det gå ritkigt bra att hålla bloggen uppdaterad. Haha, jo tack kanske då men nu börjar det bli dåligt med uppdateringar känner jag. Inte för att jag inte har något att skriva om utan bara för att jag aldrig tar tiden att göra det. Flera gånger tänker jag det här ska jag lägga upp men av någon anledning blir det aldrig av. Faktum är att jag påbörjar många inlägg men så tar det stopp någonstans mitt i (troligtvis för att jag samtidigt håller på med facebook, mailen och pluggar) och sen blir det bara aldrig avslutat. Eller så tar jag bilder som jag tänker lägga upp men varje gång jag startar datorn så ligger kameran någon annan stans - och den går ju faktiskt inte att hämta. Hrm.  

Ungefär så här trött känner jag mig just nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0