Som i en film

Jag tappade precis mitt minneskort till kameran som flög under soffan.

Jag har sett tillräckligt många skräckfilmer för att veta att man inte ska lägga sig ner och stoppa in armen under soffan för att få fram sitt tappade föremål - det är efter det som spökena kommer. Men trots mitt bättre vetande så gjorde jag det i alla fall och visst, med armen insträckt under soffan hör jag plötsligt ett högt dunk.

Vad var det? Jag vet inte
Vad kom det ifrån? Ingen aning
Är det på något sätt kopplat till det faktum att jag var i en typisk spökfilmssituation? Absolut definitivt

Det är tur att jag inte är med i en spökfilm. Men om jag skulle vara det så vill jag vara huvudpersonen - den överlever alltid (längst..)

PS jag vill inte vara med i en asiatisk spökfilm (inte en remake av en sådan heller). Det går aldrig bra där..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0