Skjuta upp = Bra?

Apropå det här med odiciplinerad så fick jag en länk av mamma där det står om just det som jag alltid gör: skjuter upp viktiga saker till sista minuten. Det visa sig att jag trots allt kanske inte är en hopplös uppskjutare utan en som jobbar bäst under press. För den som vill läsa artikeln finns den här (men varningens ord - den är på engelska).

Att lägga till är att artikeln ligger på Oprah Winfreys hemsida vilket betyder att det som står måste vara sant. Sen är artikeln 2 sidor lång (oroa dig inte, webfönstret är "avklippt" på mitten) men du måste själv trycka på "2" för att komma till nästa del, och den 2an finns vid slutet av texten.

Nu hoppas jag att jag förklarat tillräckligt noga och detaljerat för att du ska kunna förstå exakt hur du kan läsa artikeln. Nu tar jag kvällen, god natt och sov gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0