Midnatt rådde, nu är klockan 1:10

Nej nu är klockan är över 1 på natten så det är verkligen på tiden att gå och lägga sig! Måste upp igen om ett par timmar (nej jag menar inte om två, så bokstavlig är jag inte) och då ska vi ut och kolla på en vårutställning på Djurgården. Det ska bli kul! Och dessutom har jag ju redan färdigfixad frukost som nu ska få åka in i kylskapet och stelna på sig lite så det är bäst att jag går och sover så jag får vakna upp igen hungrig och glad. Tralalalalalaaa....!


Kommentarer
Postat av: Anna Maja

Kladdkaka till frukost, Andrea? Du är väl något extra. Om den blir god så får du gärna bjuda mig på en sån någon gång, och blir den det inte så måste jag lära dig att baka kladdkaka! XD

2010-03-03 @ 11:21:47
URL: http://annamajaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0