KRASCH

Min dator har kraschat!
I vanliga fall är det dåligt men nu är det verkligen under en extra dålig tid eftersom jag har 3 skolarbeten - TRE - som jag nu varken kan skriva på eller skicka in. Och in måste de skickas annars klarar jag ju inte kursen.. Och då brister mitt lilla hjärta.
I värsta fall måste jag börja om från början med alla 3 uppgifterna. Jag tror inte ni förstår hur mycket det är, hur många timmar som måste läggas ner på det och hur många timmar som redan har lagts ner på dessa.
Varför? Why? Vad gör jag nu? Åh..

Kommentarer
Postat av: lina

låter den sova nått dygn och hoppashoppashoppas.. det funkade på min i våras när den gav upp och jag hade massa saker på den :)

2010-03-11 @ 11:11:11
Postat av: tove

haha alltså..ursäkta att jag skrattar med det är ju så komiskt och typiskt som det bara kan bli?! fan jävla skitelektronik!! HOPPAS DEN GÅR ATT RÄDDA! pusss gumman

2010-03-13 @ 14:34:20
URL: http://toveollas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0