Inskickad

HAHA! Kan man säga så? För det är så jag känner - HA HA.

Den här rapporten är troligtvis det absolut sämsta jag någonsin har skrivit i skolväg men nu är den åtminstone inskickad! Ganska exakt efter deadlinen passerat också vilket gjorde att det stod med stora röda bokstäver "deadlinen har passerat. du kan fortfarande skicka in uppgiften men den kommer markeras som försenad."

Hallå?! Ofta mina lärare sitter inne klockan 23.55 och noterar vilka som lämnat in sina uppgifter eller inte. Och ofta att de skulle sitta ute 00:56 och börja rätta uppgifter..

Skitsamma, den är inskickad (!!!) och det finns inget jag kan göra åt den nu. Dags att sova, ladda om och ta tag i nästa jätteuppgift som ska in på tisdag 23:55. HAHA!

Är det inte en väldigt konstig tid att deadline 23:55? Vad är det för fel på 23:59?! Det är 4 minuter extra för stackars små odiciplinerade elever som mig att slita under men inget som direkt skulle påverka lärarna. Det vill säga om de inte nu sitter 23:55 och börjar rätta..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0