I love you Phillp Morris

En sak jag verkligen gillar i städer där staden inte dör efter klockan 18 (inga namn nämnda)är att det går att göra spontana saker på kvällarna som exempelvis gå på bio - vilket var precis vad vi gjorde. Slank in på Sergelbiografen på Hötoget och köpte biljetter till I love you Phillip Morris. Haha den var superrolig! Rekomenderar den om du vill se en komedi. Huvudpersonen var Jim Carrey och jag brukar inte vara överförtjust i hans filmer men den här var riktigt kul. Dessutom spelar min framtida make (aka Ewan McGregor) också med i filmen vilket jag må säga (helt objektivt, såklart) gjorde den redan trevliga filmen till en mycket trevlig film. Var snäll mot mig och du får en inbjudan till bröllopet *blink blink*.

Medan vi satt och väntade på att bli insläppta passade jag på att spana efter Stockholmskändisar. Någon måste ju gå på bio en måndagkväll lika ledigt och spontant som mig?! Åtminsone en bloggare eller två, eller varför inte någon från TV? Men tydligen inte. Var gömmer sig alla kändisar när jag kommer för att stirra diskret på dem? Läste senare dock att jag var på bio samtidigt som Tyra och Blondinbella som såg en smygpremiär (eller något) av Alice i Underlandet. Var de på Sergel tro? Man kan ju alltid hoppas och säga att jag kaan ha varit under samma tid på samma biograf som två stora bloggare. Respect!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0