Hör här Ni tappra läsare

Med en kraschad dator blir det en dålig uppdatering!
Jag ber om ursäkt till alla mina 93 800 trogna bloggläsare som läser bloggen varje dag.. Jag kommer att komma igen - lovar!
Tills dess får ni ha överseende med att logga in 5ggr samma dag och upptäcka att det fortfarande inte har hänt något nytt. Så småningom kommer det. Håll tummarna för det.
Nu ska jag gå och ta mig en tröstbulle och sen försöka fortsätta läsa om databaser och dess struktur.
Tävling!
I detta inlägg har jag "gömt" några felaktiga uppgifter. Försök gissa vilka!

Kommentarer
Postat av: My

kan den felaktiga uppgiften vara att du "ska läsa om databaser och dess struktur"? ;)

2010-03-15 @ 22:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0