Biokväll

Hem, äta och sen bar det av till bio för att se Alice i Underlandet med Anna Maja igår kväll. Helena Bonham-Carter glänste verkligen i sin roll som den Röda drottningen, haha, hon passar verkligen i sånna roller (kanske därför hon verkar välja dem? Harry Potter och Sweeney Todd bland annat). I övrigt tyckte jag filmen var bra men inte särskilt speciell som jag hade förväntat mig. Alice hade fina lockar i håret och jag önskar verkligen att klädmodet på hennes tid (1800-talet någonting?) kunde komma tillbaka och få stort genomslag. Det eller 50-talskläderna.. Och män borde definitivt börja bära hatt igen! Förstår de inte hur mycket mer attraktiv en man i hatt är? Grrr.

Men det var sidospår. Men även på sidospåren kan tågen tuffa - om det inte är SJs såklart.. tuut tuut!

Åh sicken linslus.. hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0