Det kunde väl ha varit lite Hollywoodfilm över det i alla fall

Nu ska jag förklara något för er om männikans natur - om ett gäng poliser spärrar av en gata och vaktar polisbanden som hökar för att ingen ska kunna smita igenom, en stor brandbil står innanför och ett kort tag innan kom en ambulansbil. Då blir man nyfiken. Då måste man gå förbi. Långsamt. Vrålstirrandes.

Kan inte hjälp det. It's nature. Fantasin skenar iväg.. Kommer polisen komma ut med någon? Flera styckna kanske? Är det ett gisslandrama? Knarktillslag? Kommer någon börja skjuta? Nej men en brandbil fanns också. En stor brand? En kattunge som klättrat upp i ett träd? På taket?

Förstå min besvikelse när jag inte såg något igår. Och förstå min ännu större besvikelse när jag såg det här idag,



Hur upphetsande var det liksom?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0