YES

Vet ni vad jag tycker är underbart? Shopping.
Vet ni vad som gör shoppingen så mycket bättre? När den är på rea.
Och har jag shoppat idag? Hell yeah!

Eller, nej nej menar jag ju.
Jag har inte köpt en t-shirt på Zara (där jag för övrigt kunde ha handlat halva butiken och har nu en klänning och ett linne in my mind. Nästa gång?)
Jag har inte prickat in sista rea-dagen på Victorias Secret där jag inte handlade bland annat ett par undebara sovshorts.
Och - jag har inte hittat och köpt två par jeans!

No no. Inte jag - inte Andrea. Andrea är den som testar 29 plagg på två dagar och ratar alla. Andrea är den som aldrig verkar hitta kläder nuförtiden och Andrea är den som inte hittar ett enda par jeans som sitter bra. Så alla kassar som nu vilar på golvet är inte mina. Jag har inte haft världens bästa shoppingdag på 7 timmar.

Vem försöker jag skoja - they're all mine! Lovely and mine. Och det enda som kan slå själva inköpen är den totala summan för dem: 800kr (give or take några kronor).

fler testade plagg. grå tröja Express, blå tröja GAP, svart klänning Zara (<3), coolaste t-shirten Mango
    

feels like it was a good day for shopping.


boxershorts Victoria Secret, t-shirt Zara, jeans tv Mango, jeans th American Eagle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0