Vaken

Klockan är 12.53 AM och jag borde definitivt ha gått och lagt mig nu. Faktum är att jag borde ha gått och lagt mig för en hel timme sedan. Eller två.

Imorgon åker jag nog med min morbror till Santa Monica och tar en shoppingtur medan han jobbar. Banne mig jag ska hitta jeans! Dessutom har jag sett att ett par gator upp finns det en väskaffär med stor rea. Undrar hur länge den står sig? Och bredvid Pattys Pizza hade Blockbuster total utförsäljning.. Inte för jag vet om min dator kommer kunna läsa de amerikanska DVD:rna men hittar jag en bra film till en billig peng så gör det mig inget. Jag har en hel månad till att se dem här och sen får jag se det som en present till min morbror. "Tack så mycket för allt! Här får du DVD:n jag köpte och kollat på 50ggr..." *glad smiley*.

Klockan slog precis om till 12.58 AM. Natti Natti Andrea. Ska du någonstans? Ja, alltså jag hade tänkt gå och lägga mig.. Ehm, alltså jaha. Vadå hade inte du det? Nej alltså jag trivs ganska bra uppe..

12.59 AM

Kommentarer
Postat av: EM

Rean i väskaffären har nog på gått sedan black friday.Misstänker iaf att det är samma affär vi tänker på! Inte särskilt billigt, tyckte jag, men alltid kul att titta...Kramis!

2010-01-12 @ 13:30:32
Postat av: ann-sofie

Låter bra det ;). fortsätt med det.

2010-01-12 @ 19:01:07
Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

sv: så bra, jodå bara bra:)

2010-01-12 @ 20:26:23
URL: http://amandabergholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0