Tummen Upp

Wow, idag har jag haft en sån jäkla produktiv dag!

Idag har jag, helt på egen hand, skrivit ett helt brev OCH sett på två ½ avsnitt av NCIS marathon. Sen flunka ljudet ut och efter att ha konstaterat att det inte var mitt lock för öronen som åstakommit tystnaden så stängdes tv:n av och har stått så resten av dagen. Nu är klockan 20.06 och ljudet strejkar fortfarande (för alla som var mycket intresserade av det).

Jaa, ibland får man sånna här produktiva ryck. Tänk om jag var så här effektiv varje dag - då skulle jag vara klar med alla måsten efter bara en sisådär tre decennier. Tummen upp!

Middag idag stod jag för: spaghetti och kalkonssås. Låt er inte luras, det är som vanlig köttfärssås fast kon blidde utbytt mot en vädligt stor kyckling istället.

(Jippie! Nu funkar ljudet på tv:n igen. Nu kan vi alla andas ut. )

Imorgon ska jag tvinga mig själv ut. Jag har ett färdigskrivet brev nu som måste postas och för att posta så måste man lämna huset och glömma bort bilar och annat motordrivet. Jag ska gå, vandra, skutta och flanera till postlådan och sen posta det med stolt min. Hade tänkt gå en kortare promenad idag men översköljdes av sjukkänsla och insåg att jag var på tok för klen för att kunna lämna pjamasen och möta den varma januariluften. Otrivin hjälper dock alltid och är min stora vän.

Receptet heter Otrivin
En spray som gör näsan fri och fin
Recept fri (aaaah) medicin -
jag säger bara det: Otrivin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0