Studietakt (obefintlig)

Jag har hittat min studietakt: Jag läser ca 1 sida / timme. Det kan du kalla effektivt! De 3 sidorna i kapitel 5 är nu lästa och kvar står kapitel 6 + 11 (jag är hoppfull). Av någon anledning är det så mycket roligare att sitta och stirra på en dataskärm istället för att lära sig saker och jag undrar varför. Jag har kollat facebook X antal gånger, hotmail 2 gånger och läst alla utom en blogg som jag har dagligvana på. Den sista är sparad till ikväll så jag har något att muta mig med.

Nu ska jag laga mig en riktigt god omelett att äta till lunch. Andrea är hungrig och inget plugg blir bra gjort på en tom mage - det är sanningens ord.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0