Storshopping

Wohoo - idag har jag slagit på stort och shoppat loss! Är nu en mattebok, formelbok och miniräknare rikare. Allt som behövs är nu ett räkneblock och blyertspenna och jag är klar för skolstart. Kan dessutom räkna mig som fattig student from nu. Känns bra.

Det är lite sorgligt nästan att det går bättre att shoppa loss bland skolprylar för mig än vad jag har att shoppa kläder. BEHÖVER jeans men hittar absolut inga som sitter tillräckligt bra för att jag ska vilja lägga ner massa pengar på dem. Lika med tröjor, t-shirts och linnen. Andrea + Kläder = Bad Match. Kläder är överskattat - låt oss alla vandra i pjamas dagarna istället!

Sådärja, nu är mina räkor färdiga! Ska se om jag kan hitta ngt gott att äta dem med..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0