Smaskigt

Jag måste bara visa min lunch idag: grekisk wrap på Jampa Juice. Jag tror aldrig att jag har sett rosa tortillabröd förut men damn it was good! Man ska inte dömma wrapen efter färgen (som för övrigt var rödbetstortilla - därav färgen).



Det blev en fika på Starbucks också för att tanka energi, Chai Latte med en Very Berry Coffe Cake till. Och very berry var det - blueberry, rasberry och ngnmerberry - smakade som blåbärskaka med stråk av hallon och något och var himmelriket efter en lång dag av vandrande. Däremot måste jag säga att jag tappat smaken för Chai Latte.. På något sätt smakar det inte lika gott längre. Kanske kan de inte göra sånna här? Ah, det är i alla fall alltid lika kul att se på vilket sätt de skriver ens namn på muggen. I Hollywood blev Tove Ida Andrea Tobey Eba Arnold. Idag var det blandat stora och små bokstäver. Gillar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0