Se upp där nere

Varning för body lotion i pumpflaskor säger jag bara! Köpte en själv från Dove just på grund av pumpfunktionen vilket har fungerat toppen.. ända till nu. En dag märker jag att det börjar bli svårt att få ut någon lotion och till slut kommer det mer luft än någonting annat. "Jaha" tänker jag "då var den slut" och så lyfter jag upp den för att känna att den fortfarande är tung. Och efter lite knep och knåp lyckas jag öppna toppen och ser till min stora förvåning att det är mycket kvar i botten men som inte längre kan tas upp av pumpen. Så nu står min pumpflaska upp och ner i ett hörn och öppnas varje gång den ska användas..

Nej tack. No more pumping lotion for me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0