Säg omelett

Det  ser ut som fan i köket, ett riktigt bombnedslag, och kan bara betyda att jag har varit framme och lagat mat iegn. Jag har faktiskt lagat min allra första riktiga omelett! Jag brukar annars vara så pass lat att mina "omeletter" består av ägg,salt, peppar och på sin höjd lite frysta räkor och kanske en klick creme fraiche, men icke idag. Nej jag slog på stort och skar lök, broccoli och svamp som jag blandade i tillsammans med räkor. Och jag måste erkänna att den här omeletten var mer matig än mina tidigare.. mer omelettaktig.



Det slår mig att jag har aldrig lagat så mycket mat som jag gör nu. Tänk vad ett par måndader på en annan kontinent kan göra. Nästan så jag börjar tro att jag håller på bli vuxen trots min ringa ålder på snart 19.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ser jättegott ut!

2010-01-22 @ 01:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0