Pling i boxen

Nu har jag precis skickat in min första uppgift som student på högskolan! Åh vad jag saknar ljudet av *pling* i boxen som vi hade på gymnasiet.. Det är något speciellt med det där ljudet, något som troligtvis bara går att förstå om man har hört det. Det är ljudet av seger. Pling!



Gällande matten har jag lyckats klara av flera tal idag! A small step for a student, a huge step for me. Jag brukar vara bra på matte, jag har alltid tyckt att det är kul, men det här är nog första gången jag känner mig riktigt dum. Men klarar jag A-uppgifterna är det mer än inga, klarar jag B är det ännu mer. Klarar jag dessutom C är det ett mirakel och kommer jag ända till D så läser jag i fel bok.. för sånna har vi inte.


Nu ligger ipoden och laddar i datorn. Den dog när jag var ute på promenad förut och sen dess har den fått ligga. Så när jag kände för att spela Savage Garden och sjunga ut i morse blev jag mycket besviken då jag upptäckte att batteriet fortfarande var dött, och sen har det bara tagit mig hela dagen att ladda den. Men nu är den i och snart blir det musik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0