Pizza på Pattys

Idag var en kall(are) dag. Kul det här med hur allting är relativt - vi hade kallt idag vilket betydde att jag frös om jag inte hade jacka på mig, men sen hade ju jag bara ett linne och tunn tröja under den. I Sverige är det, vad, -26 grader och ni tycker det är kallt. Haha!

Men som sagt, det var kallt idag och vi satte oss i bilen och körde till Santa Monica där vi välkomnades av en grå dimma som täckte den annars så härliga havsutsikten. Och i Santa Monica var det ännu kallare - förstår inte hur de som gick i shorts / linnen kunde göra det med ett leende på läpparna. Kylan gjorde iaf att det som skulle ha blivit en shoppingtur längs 3rd street promenad blev en kort street promenad efter lunch på den mycket omtalade (i vår familj) Pattys där jag nu har fått smaka den ännu mer omtalade pizzan - Hawaii Fantasy. Och ja, visst lär man ha fantasi om man ska komma på att lägga mandarin på pizza (och skinkan var Canadian Bacon tydligen). Så hur smakar egentligen mandarin på pizza? Well, helt ärligt så är det lite weird. Men helt okej. Men weird. Kan dock vara så att det inte är så tokigt med lite C-vitamin tillsammans med kolhydraterna när man väl smält tanken. Och chocken lagt sig (jag trodde de skämta först när de berättade). Men egentigen - why not?

      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0