Oskyldig

Det är inte alltid som det brukar vara. Med andra ord: Det är inte alltid tvättmaskinen eller torktummlaren som äter upp din ena strumpa och lämnar dess make/maka kvar ensamast i världen. Idag tog jag tjuven på bar gärning - det var lakanen som gjorde det! Efter att ha tummlat mina strumpor med lakan så finner jag bara en när jag plockat ut tvätten. Jag kollar i maskinen och jag tycker mig ha kollat i lakanen. Spårlöst borta. Hm, vad tusan? Så börjar vi att vika lakanen. Är det här din strumpa? Jovisst. Gömd i ett litet lakvrå har den bortrövats för att sedan återhittas efter att maskinerna fått tagit skulden återigen.

Innocent until proven guilty, right?


Kommentarer
Postat av: ann-sofie

Andrea sidan är: http://designadinblogg.se/ där kan du få massor av tips hur du designar bloggen ;). Good luck!

2010-01-13 @ 10:03:05
URL: http://viljanattkunna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0