Movies

Jag har sett 3 nya filmer som är riktigt bra:

Paranormal Activity (nämnd i tidigare blogginlägg): Spökfilm, mkt creepy.
It's Complicated: Romantisk komedi (?) med Meryl Streep, Alec Baldwin och Steve Martin. Ni ska nu veta att jag gillar inte romantiska komedier eftersom jag tycker att de alla lika gärna skulle kunna vara en och samma film. MEN... går det att inte gilla någon av Meryl Streeps filmer? Storyn är bra, humorn hög och kärlekstjaffset på lagom förustsägbarhetsnivå (det faktum att jag ens tar upp en kärlekskomedi borde säga allt).
Brothers: Tobey Maguire i en annorlunda filmroll som soldat, Natalie Portman som hans fru och Jake Gyllenhaal som hans bror. En riktigt bra film!

Rekomenderar dessa tre starkt. Nu vill jag se Nine, Daybreakers och en massa fler.

Såg även Wanted idag (Angelina Jolie). Ren action rakt igenom. Skön "avslappnings"film. Inte det minsta sci-fi.. hrm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0