Morgon råder, tyst det är i huset

Idag när jag vaknade var det helt tyst i huset. Det är aldrig tyst när jag vaknar, mestadels för att jag alltid vaknar sist så det är full rulle när jag går upp men inte idag. Jag var helt själv uppe.. det kändes konstigt. Jag plockade ut tvätten ur torkutmmlaren - ingen vakna, jag la in ny tvätt i tummlarn och körde igång - ingen gick upp. Jag satte igång vattenkokaren - nada. Inte förren jag var nyduschad och precis satte mig ner för att äta frukost kunde jag höra en dörr som öppnades och sakta men säkert började ljuden komma tillbaka till huset. Nu står TV:n på, i köket kokar ägg och mobiler börjar darra.

God morgon.

Kommentarer
Postat av: Allie

Vilken husmor du har blivit lilla Andrea!

2010-01-12 @ 22:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0